“In cei peste 30 de ani de experiență și zeci de proiecte în companii de top, am ajuns la o concluzie esențială: oamenii sunt cheia succesului. Cred cu tărie că adevăratul succes și profesionalism se construiesc pe fundația corectitudinii și integrității, iar angajații noștri sunt cheia acestui drum. Doar prin respect, transparență și sprijin continuu putem atinge excelența și putem transforma fiecare provocare într-o oportunitate de creștere. 
 
Sunt multe teorii și soluții propuse de-a lungul timpului de oameni geniali, pasionați de business. Însă, fără o experiență solidă, testată în zeci de misiuni de consultanță, este dificil să decizi care dintre ele trebuie aplicate. Așa cum în medicină nu există boli, ci pacienți, în consultanța de management, fiecare companie este un caz aparte. Succesul unui proiect depinde de cât de bine cunoaște consultantul metodologiile și de cât de bine cunoaște compania industria din care face parte.”

Experienta profesionala

  • Experiență: Peste 30 de ani în business și mai mult de un deceniu la Ensight Management Consulting.
  • Roluri Anterioare: Președinte de Vânzări la RTC Holding, gestionând un buget de 200 de milioane de euro și coordonând 12 directori și peste 200 de reprezentanți de vânzări.
  • Acreditări: Consultant CMC, deținător a două brevete ORDA.
  • Inovații: Metodologie internă de diagnosticare pentru creșterea vânzărilor și reducerea costurilor.
  • Contribuții: Dezvoltarea Matricei Distribuției Articole-Clienți și strategii de creștere a vânzărilor și a marginii procentuale.

Peste 50 de misiuni de consultanta in mai mult de 10 de domenii diferite.

De ce consultanta in business?

“Experiența mea în industria business-ului și proiectele implementate cu succes în companii de top mi-au demonstrat că adevărata forță a unei companii stă în oameni. Motivația mea profundă, sau „Why-ul” cum îl numește Simon Sinek, a fost dorința de a contribui la dezvoltarea firmelor cu capital românesc. Orice companie românească performantă contribuie la bunăstarea economiei și la asigurarea unei vieți mai bune pentru angajații săi.

Experiența profesională dobândită în cei peste 30 de ani de activitate, împreună cu metodologiile specifice consultanței, pot oferi soluții pertinente la majoritatea problemelor de business cu care se confruntă clienții. Un consultant este, în primul rând, un “problem solver”. Aceasta este esența profesiei noastre: să ajutăm și să sprijinim antreprenorii, mai ales în momentele critice. Mulți antreprenori riscă să piardă investiții de milioane de euro și, in plus, sunt si responsabili pentru stabilitatea financiară a sute de angajați și ale familiilor acestora. Un consultant trebuie să fie un profesionist, dar și empatic, oferind sprijin moral alături de soluții tehnice.

În activitatea mea, am încercat să ajut companiile să-și definească obiective strategice ambițioase și să pregătesc echipele de management pentru a le atinge. Fără angajați profesioniști și bine remunerați, acest lucru este imposibil. Richard Branson spunea: “Pregătește-i suficient de bine astfel încât ei să poată pleca, dar tratează-i suficient de bine ca să nu și-o dorească.

Fiecare companie pe care o ajut să se dezvolte devine nu doar un pilon al succesului personal, ci și o oază de prosperitate pentru angajații ei și comunitatea din care face parte.”